عینک شنا یاماکاوا 7136N

5/5
18 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

240,000 تومان280,000 تومان

آبی
آبی آسمانی
بنفش
صورتی
مشکی
  • جنس لنز: پلی کربنات
  • قابلیت های مقاومتی: پوشش ضد آب عینک و ضد آلودگی بلبرینگ
  • ضد بخار
  • نس بند: سیلیکون
  • نوع بند: قابل تنظیم
  • شیشه عینک از نوع جیوه ای نیست.

تحویل اکسپرس

ارسال توسط شرکت پست

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین از طریق درگاه های معتبر بانکی

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا، ضمانت کیفیت کالا

7 روز گارانتی بازگشت وجه

ضمانت بازگشت وجه تا 7 روز

ویژگی های عینک شنا یاماکاوا 7136N:

  • جنس لنز: پلی کربنات
  • قابلیت های مقاومتی: پوشش ضد آب عینک و ضد آلودگی بلبرینگ
  • ضد بخار
  • نس بند: سیلیکون
  • نوع بند: قابل تنظیم

معرفی

در رشته ورزشی شنا تجهیزات و لوازمی وجود دارد که از اهمیت بالایی برخوردارند.طول عمر، طراحی زیبا و به روز، ضد بخار بودن و مقاومت در برابر نفوذ آب از ویژگی های یک عینک شنا بسیار خوب است. نکاتی که ذکر شد مواردی هستند که در انتخاب شخص شناگر تاثیرگذارند. عینک شنا یاماکاوا 7136N از جمله عینک هایی است که علاوه بر طراحی زیبا، از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. لذا اگر می خواهید از ورزش شنا لذت دو چندانی ببرید، عینک شنا 7136N یکی از بهترین گزینه هاست. این عینک از چشم شما در مقابل مواد ضدعفونی کننده داخل آب استخر محافظت می کند. عینک یاماکاوا برخوردار از فیلتر uv است که از چشم شما در مقابل اشعه فرابنفش خورشید محافظت می کند.

اشعه فرابنفش یکی از مضرترین اشعه های خورشید است که تاثیرات مخربی بر چشم هر شخصی دارد. این اشعه می تواند برای هر شخصی که در معرض نور شدید خورشید به مدت طولانی قرار دارد مضر باشد. لذا عینک شنا یاماکاوا با محافظت از چشم شما، شنا در فضای باز را برای شما لذت بخش می کند. بیشتر شناگران مخصوصا حرفه ای های شنا، بیشتر زمان خود را در استخر و زیر نور آفتاب سپری می کنند؛ و به این افراد سخت توصیه می شود از عینک های uv دار استفاده نمایند.

جنس لنز عینک شنا 7136N از پلاستیک پلی کرنات است. این عینک شنا همچنین از خاصیت ضد بخار یا مه بودن نیز برخوردار است؛ و می تواند خیال شما را از خرید راحت کند. ضد بخار بودن عینک شنا باعث می شود که در تماس با آب دید بیشتر و وسیع تری را در اختیار شناگر قرار دهد. جهت شستشو و تمیز کردن عینک شنا، فقط از آب شهری استفاده نمایید.

عینک یاماکاوا ویژگی منحصر به فرد دیگری نیز دارد که بند قابل تنظیم آن است. جنس بند عینک از سیلیکون است. در پشت بند سیلیکونی سگکی وجود دارد که در پشت سر قرار گرفته و می توانید با ان بند عینک شنا را تنظیم کنید. فریم داخلی عینک نیز، دارای قدرت چسبندگی بالا است، و مانند سدی مانع از نفوذ آب به درون لنز عینک و چشم شما می گردد.

 

انتخاب رنگ (رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید)

آبی

,

آبی آسمانی

,

بنفش

,

صورتی

,

مشکی

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عینک شنا یاماکاوا 7136N”
7 روز ضمانت بازگشت کالا در ورزشی الواترا در صورت معیوب بودن و ایراد فیزیکی و ساختاری کالا، شما می توانید محصول را در همان شکل اولیه ارسال شده به فروشگاه بازگردانده، و به جای آن محصول سالم و یا مبلغ خود را دریافت نمایید.
عرضه اجناس با تخفیف همیشگی

تخفیف همیشگی بر رو قیمت محصولات

به عنوان پخش کننده محصولات ورزشی، تمامی قیمت ها با تخفیف محاسبه شده است.

پرداخت امن

پرداخت امن

7 روز ضمانت کالا و ضمانت بازگشت وجه

7 روز ضمانت بازگشت وجه و کالا

محصولات مشابه