قمقمه ورزشی برند کدام است؟ در هنگام خرید این نوع وسایل و لوازم شخصی – ورزشی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ بهترین مدل قمقمه ورزشی کدامند؟ در این بخش می خواهیم به معرفی یکی از مهم ترین محصولات به خصوص برای ورزشکاران و دانش آموزان بپردازیم. در انتها موضوعات مهم و مختلفی را با بررسی بهترین برندهای خرید این قمقمه ها بیان می کنیم.

قمقمه ورزشی برند چیست؟

استفاده از قمقمه ورزشی برند، یکی از قدیمی ترین کارهایی بوده است که در گذشته توسط انسان ها به اشکال مختلفی استفاده می شد. نمونه آن را می توان در نگهداری آب درون کوزه برای حفظ دما و رطوبت دانست. در آن زمان همچنین از قمقمه های چرمین استفاده می شده است که معمولا به صورت بطری هایی با بندهای شانه ای بوده اند. طرح های قمقمه ای در مدل های امروزی به اواسط سال های 1900 باز می گردند که در آن زمان از قمقمه هایی با جنس فولاد قلع اندود، فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم ساخته می شدند.

امروزه قمقمه به دلیل طراحی های جذاب و بهینه سازی شده آن، تا حد بسیار خوبی در میان کودکان تا بزرگسالان استفاده می شود و محدودیت سنی وجود ندارد. کودکان می توانند از زمان رفتن به مدرسه این وسایل را تهیه کرده و همواره در بزرگسالی هنگام رفتن به باشگاه، مسافرت، ورزش و غیره نیز آن را استفاده کنند. با این حال بسیار مهم است نکاتی که در ادامه ذکر می کنیم برای خرید این نوع وسایل شخصی و ورزشی درنظر گرفته شوند.

این نوع قمقمه ها امروزه و بیشتر در ورزش های هوازی قابل استفاده هستند که می توانند به شما کمک کنند تا آب موردنیاز برای بدن خود را به خوبی تامین کنید. شما می توانید با استفاده از این نوع ابزارها، به راحتی مایعات موردنیاز خود را جابجا کنید. همچنین با توجه به گنجایش متداول آن از 0.5 لیتر تا 3 لیتر در آن مواد نوشیدنی را قرار داده و از طریق سرپوشی که دارد برای باز و بستن کردن مجرای آن اقدام کنید. فرقی نمی کند در چه زمینه ای فعال هستید، ورزشکاران حرفه ای و کودکان می توانند برای خرید قمقمه ورزشی برند اقدام کنند.

 

 

آشنایی با بهترین برندهای خرید قمقمه ورزشی

آشنایی با برندهایی که در تولید قمقمه ورزشی برند فعالیت می کنند، یک راهکار خوب برای تعیین جنس با کیفیت است. در این حالت شما می توانید بلافاصله با مشاهده نام آنها، از کیفیت، جنس و نظراتی که مردم در رابطه با این نوع کالاها داده اند تا حدودی سردر بیاورید. در این رابطه می خواهیم به چند مارک تجاری زیر اشاره کنیم که عبارتند از:

  • Chilly’s:

از جمله برندهایی که توانسته است با ارائه قمقمه های ساده جذاب خود، طرفداران بسیاری را در بازار پیدا کند، باید از برند Chilly’s نام برد. غالب محصولات این کمپانی دیزاین ساده ای دارند؛ به همین جهت شما می توانید از آنها برای هدیه نیز استفاده کنید.

  • Stanley:

یکی دیگر از نام هایی که می توانید از طریق آن برای تهیه قمقمه ورزشی برند نیز اقدام کنید، استنلی نام دارد. این کمپانی دیزاین قمقمه جذابی دارد که هم به صورت استوانه ای و هم به صورت بشکه ای می باشند. بدین معنا که شما می توانید همان مقدار حجم آب را در مدل بشکه ای اما با ارتفاع کمتر نیز داشته باشید. همچنین در دیزاین مدل بشکه‌ ای آن، بندهایی برای حمل آسان قمقمه درنظر گرفته شده است.

  • Adidas:

یکی از برندهای دیگری که می توان نام آن را در فهرست مارک های محبوب در ایران قرار داد، آدیداس نام دارد. این کمپانی آلمانی اکنون به عنوان یکی از پایه های ثابت فروش لوازم ورزشی اعم از قمقمه های آب در بازار ایران شناخته می شود که اجناس خوبی دارد. با این حال محصولات کپی از این برند در بازار به شدت رایج بوده و لازم است از فروشگاه معتبری برای خرید آن اقدام کنید.

  • مانیا:

Mania نام یکی از برندهای ایرانی است که در زمینه تولید لوازم آشپزخانه و خانگی فعالیت می کند. این کمپانی از سال 1963 شروع به فعالیت کرده و اکنون در زمینه محصولات ورزشی، آشپزخانه، سرو، پذیرایی و غیره نیز محصولاتی را ارائه می کند. در بخش قمقمه ورزشی، محصولاتی با ظرفیت های کم و طراحی ساده به خصوص مناسب برای کودکان از این برند درنظر گرفته شده است.

معرفی بهترین برندهای خرید قمقمه ورزشی

بهترین مدل ها برای خرید قمقمه ورزشی برند چیست؟

با معرفی برندهای مطرحی که در این بخش برای شما بیان کردیم، حال می خواهیم چند نمونه از محصولات پرطرفدار در بازار داخلی را معرفی کنیم. شما می توانید این محصولات را برای تهیه قمقمه ورزشی خود استفاده کنید:

  • قمقمه و شیکر پرو اسپورتز: این مدل دارای 2 مخزن است. بدین معنا که می توانید از بخش دوم آن برای نگهداری مواد مکمل و پودری استفاده کنید. این محصول دارای حجم 0.7 لیتر بوده و از جنس پلاستیک می باشد. همچنین قیمت آن اقتصادی است.
  • قمقمه دوچرخه REFILL: این محصول دارای ظرفیت 0.8 لیتر بوده و نازل آن به صورت لوله ای می باشد. شما می توانید این محصول از جنس پلاستیک سخت را به همراه بند مچی آن تهیه کنید که در حالت فول، 1 لیتر آب جا دارد. تحمل دمای آن از منفی 20 درجه تا 120 درجه بوده و وزن آن نیز 200 گرم است.
  • قمقمه مدل Takeya Actives با استیل ضد زنگ: این محصول در حجم های مختلفی مانند 18 – 64 اونس ارائه شده است و کاربران می توانند از آن به عنوان یک بطری دوجداره با استیل ضد زنگ برای حفظ دما استفاده کنند. این محصول دارای رویه پلاستیکی بوده و درب آن به خوبی بسته می شود.
  • قمقمه سانتکو مدل K2: از مدل های دیگری که می توان در این بخش برای قمقمه ورزشی برند به معرفی آن پرداخت، باید از قمقمه سانتکو نام برد. این محصول برای ورزشکاران ساخته شده و می تواند نیاز آنها را به وسیله ای برای نگهداری آب نوشیدنی برطرف کند. جنس محصول از استیل ضد زنگ بوده و گنجایش آن 0.5 لیتر است. بدنه از استحکام خوبی برخوردار بوده و شما می توانید آن را در هنگام حمل و نقل نیز استفاده کنید.

 

 

آشنایی با بهترین مدل های خرید قمقمه ورزشی برند

 

دلایل خرید قمقمه ورزشی مارک دار که باید بدانید کدامند؟

اگر این سوال برای شما هم مطرح می شود که چرا باید برای خرید قمقمه ورزشی برند اقدام کنیم، ما چند دلیل را برای شما ذکر خواهیم کرد که عبارتند از:

  • اعتماد به محصولات: اولین موردی که باید در این بخش به آن اشاره نمود، امکان اعتماد راحت و سریع تر به محصولات این شرکت ها است. در این حالت شما می توانید این کالاها را بدون دغدغه تهیه نموده و از کیفیت آن اطمینان داشته باشید.
  • کیفیت بالا: برندهای خارجی معتبر معمولا بر طبق استانداردهای جهانی برای تولیدات کالاهای خود اقدام می کنند. بنابراین شما می توانید از کیفیت این محصولات اطمینان بیشتری داشته باشید.
  • مدل های متنوع و روز:‌ برای کسانی که به دنبال لوازم ورزشی و شخصی مدرن هستند و یا می خواهند نمونه های متنوعی از این نوع کالاها را داشته باشند، استفاده از قمقمه ورزشی برند یک راهکار مناسب خواهد بود. تولید کنندگان این شرکت ها همواره نوآوری را در کنار رعایت نکات طراحی در اولویت قرار می دهند که یک عامل موفقیت برای فروش بیشتر محصولات آنها خواهد بود.

نکته مهم در خرید از فروشگاه معتبر

ذکر این نکته بسیار مهم است که در هنگام خرید وسایلی که برند هستند، حتما از فروشگاه های معتبر اقدام کنید. امروزه به دلیل سوء استفاده هایی که در تولید این کالاها می شوند، ما شاهد کپی هایی هستیم که از محصولات بزرگ انجام شده و با قیمت همان کالاها به فروش می رسند. این در حالی است که نکات طراحی و متریال های باکیفیت به کار گرفته نشده است. بنابراین مهم است که برای خرید قمقمه ورزشی برند از جای درستی اقدام کنید.

آشنایی با دلایل خرید قمقمه ورزشی برند

چگونه خرید قمقمه ورزشی برند خوبی داشته باشیم؟

اگر می خواهید بدانید که چگونه برای خرید قمقمه ورزشی برند باید اقدام کرد، ما به شما چند نکته را در ادامه این بخش ذکر می کنیم که به شرح زیر می باشند:

  • جنس بدنه: یک پارامتر مهم که باید برای خرید قمقمه ورزشی به آن توجه کنید، جنس بدنه است. چراکه می تواند در سلامتی شما نیز تاثیر گذار باشد. در کل بهتر است به دنبال تجهیزاتی باشید که بتوانید از طریق آن برای حفظ دما به خوبی اقدام کنید. پیشنهاد می شود به دنبال قمقمه هایی باشید که از جنس استیل و فولاد ضد زنگ بوده و یا پلاستیکی باشند. به شرطی که در آنها از مواد شیمیایی BPA استفاده نشود.

نکته: BPA یک نوع ماده شیمیایی از مشتقات نفت است که می توان از آن برای ساخت پلاستیک های خاص و بادوام استفاده کرد. با این حال مشکلاتی در سیستم گوارشی بدن ایجاد می کند که به دلیل جذب شدن در مایعات ایجاد خواهد شد. این موضوع باعث می شود تا شما حتما به متریال هایی که در این قمقمه ورزشی برند تهیه می کنید، توجه نمایید.

  • حجم و وزن قمقمه: مورد دیگری که باید برای خرید این نوع وسایل به آن توجه شود، میزان حجم و وزنی است که قمقمه دارد. باید به این نکته توجه کنید که هر 1 لیتر به اندازه 1 کیلوگرم وزن دارد. در نتیجه زمانی که شما می خواهید این وسیله را تهیه کنید و یا مدل های بزرگتر آن را بخرید، حتما به مقدار وزنی که باید تحمل شود نیز فکر کنید. پیشنهاد ما این است که به سراغ مدل های 500 – 700 سی سی یا 1 لیتری بروید.
  • نازل آب: بسته به اینکه چگونه آب را می نوشید، یک مورد مهم توجه به نازل آب قمقمه ها است. در این حالت شما می توانید به حفظ آب کمک کرده و به راحتی آن را میل کنید. بسته به اینکه به چه ورزشی مشغول هستید، اگر تحرک بالایی دارد مانند دوچرخه سواری، به دنبال قمقمه هایی باشید که نازل آن به راحتی استفاده شود. اگر به بهداشت و حفظ آب بیشتر اهمیت می دهید، می توانید به سراغ مدل هایی بروید که دارای درب های پیچی و مکانیزم های پیچیده تری هستند. مثلا از این قمقمه ورزشی برند در استخرها و فضاهای عمومی مانند بدنسازی یا باشگاه استفاده کنید.

 

 

آشنایی با بهترین قمقمه ورزشی

نکاتی که باید در مورد خرید قمقمه ورزشی برند ورزشکاران حرفه ای بدانید

در ادامه برای کسانی که می خواهند تجربه خرید بهترین قمقمه ورزشی را داشته باشند، باید به یکسری نکات زیر اشاره نمود که به شرح زیر می باشند:

  • حجم:

حتما ورزشکاران حرفه ای با توجه به میزان تمرینی که دارند و آب مصرفی در طول آن دوره، یک قمقمه با حجم مناسب استفاده کنند.

  • ابعاد:

حتما کسانی که ورزش خاصی انجام می دهند، نسبت به خرید قمقمه با ابعاد مناسب اقدام کنند. به طوری که قمقمه جای گیری خوبی در قالب خود مثلا در دوچرخه داشته باشد.

  • برند معتبر:

همانطور که در بخش قبل راجع به برندهای معتبر این نوع لوازم شخصی و ورزشی صحبت کردیم، بهتر است به دنبال نام های تجاری معتبر باشید. چراکه می تواند تا حد خوبی ضمانت کننده کیفیت و دوام و عمر بالای این محصولات باشد.

  • متریال و ویژگی های کاربردی:

از آنجایی که ورزشکاران حرفه ای به طور مداوم از قمقمه ورزشی برند استفاده می کنند، حتما باید یک مدل باکیفیت را تهیه کنند. چند نکته در کیفیت این محصولات مربوط به متریال به کار رفته در ساخت آنها می باشد. به عنوان مثال، دوجداره بودن و استفاده از فلزات عایق، چند تکه بودن برای قرار دادن مواد مکمل، عدم استفاده از مواد شیمیایی پلاستیکی در ساخت این وسایل از نکات مهم در این بخش هستند.

  • قابلیت حمل آسان:

در نهایت به دنبال قمقمه هایی با طراحی های راحت باشید. بدین معنا که بتوانید آن را جابه جا کنید. از آنجایی که ممکن است آب مصرفی شما ورزشکاران بیشتر بوده و وزن قمقمه سنگین تر باشد، حتما به دنبال مدل هایی باشید که بتواند آنها را به راحتی جابه جا کرد.

شما کاربران می توانید برای تهیه انواع قمقمه های ورزشی برند از فروشگاه لوازم ورزشی الواترا اقدام کنید. این مجموعه ارائه کننده انواع تجهیزات ورزشی برای شما جوانان است که می توانید آنها را در مدل ها و از برندهای مختلف تهیه کنید.

 

 

تصویر قمقمه ورزشی برند

آشنایی با نکات خرید قمقمه ورزشی برند برای ورزشکاران حرفه ای

نکات مهم برای خرید قمقمه ورزشی برند کودکان و دانش آموزان

 

یک بخش عمده از خریداران قمقمه ورزشی برند، کودکان و دانش آموزانی هستند که از این وسایل برای اوقات تحصیل در مدرسه استفاده می کنند. برای این افراد نیز چند نکته مهم در هنگام خرید را بیان می کنیم که به شرح زیر می باشند:

  • وزن:

حتما به وزنی که قرار است کودکان شما در حمل آب داخل قمقمه از خانه تا مدرسه و بالعکس تحمل کند، توجه کنید. بهتر است از مدل های سبک و با حجم کم استفاده کرده تا فشار کمتری به آنها وارد شود.

  • طرح مرتبط:

امروزه طراحی قمقمه های ورزشی و برند در ابعاد و اشکال مختلفی صورت می گیرند. بنابراین شما محدودیتی از این جهت برای تهیه این نوع وسایل نخواهید داشت. توصیه ما این است که به دنبال قمقمه هایی باشید که طرح های مرتبطی با شخصیت کودکان شما دارند. این کار با توجه به سن و جنسیت کودکان انجام می شود.

  • بررسی کیفیت قمقمه:

برای خرید قمقمه لازم است به کیفیت آن توجه شود. قمقمه ورزشی برند با کیفیت پایین ممکن است منجر به مشکلاتی مانند نشتی و خرابی شوند. بنابراین، قمقمه با کیفیت بالا را انتخاب کنید تا کودکان شما نیز دچار مشکلات خرابی این وسایل نگردند.

  • انتخاب قمقمه با درب امن:

در انتخاب قمقمه باید به درب آنها نیز توجه کنید. درب قمقمه باید به طور محکم بسته شده تا از نشتی و سرریزی آن جلوگیری کند. همچنین، درب قمقمه باید به صورت ایمن برای کودکان بسته شود. در این صورت شما می توانید از ایمنی محتوای داخلی آن نیز اطمینان حاصل کنید.

ما در فروشگاه الواترا برای کودکان و دانش آموزان نیز محصولات مختلفی از قمقمه ورزشی برند را ارائه می کنیم. کافیست به فروشگاه ما سری بزنید و از شیکرها و قمقمه های ما دیدن کنید.

 

 

 

تصویر قمقمه ورزشی برند

آشنایی با نکات مهم خرید قمقمه ورزشی برند برای کودکان و دانش آموزان

 

مشخصات یک قمقمه ورزشی برند خوب چیست؟

 

توجه به مشخصات و ویژگی هر کالایی که قصد خرید آن را دارید بسیار مهم است. در این رابطه برای قمقمه ورزشی برند نیز می تواند به چند پارامتر زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  • داشتن فضای کافی:

  1. این موضوع مهمی است که قمقمه خود را به نوعی انتخاب کنید که فضای کافی برای حمل ماده نوشیدنی و حتی مواد مکمل داشته باشد.
  • سبک و قابل حمل:

  1. برخی از قمقمه های ورزشی برند، کاورها و یا بندهایی دارند که سبب می شود تا امکان جابجایی آنها راحت تر شود. بنابراین در مشخصات یک قمقمه ورزشی برند حتما دقت کنید که آیا وجود دسته یا بندی برای محصول ذکر شده است یا خیر.
  • متریال های شیمیایی:

  1. نکته دیگری که باید در خرید قمقمه ورزشی برند به خصوص در مدل های پلاستیکی به آن اشاره کرد، عدم استفاده از مواد BPA است. معمولا در صفحه فروشگاه یا محصول این خصوصیت در قسمت توضیحات یا بخش جنس محصول ذکر می شود. بنابراین شما می توانید آن را تهیه کنید.
  • قابلیت استفاده در ورزش موردنظر:

  1. همچنین در مشخصاتی که برای محصول نگارش شده است، باید به دنبال این خصوصیت باشید که آیا این کالا برای ورزش شما مناسب است یا خیر. مثلا برخی از این نوع کالاها به واسطه دیزاین آنها به خصوص در قسمت دستگیره و دهانه، مناسب ورزش های سریع هستند. با این حال موارد دیگر به جهت آنکه باید به وسیله نقلیه مانند دوچرخه متصل شود، چنین ویژگی هایی را ندارند و فرم آنها مکمل با محل نگهدارنده ساخته شده است. این موضوع باعث می شود تا در دست گرفتن آنها در هنگام ورزش سخت تر باشد.
  • گارانتی:

  1. مورد انتهایی در این بخش، وضعیت گارانتی کالاها است. معمولا فروشندگان برای گارانتی، اورجینال بودن و سلامت فیزیکی آن را تعهد می دهند. این کار می تواند تا حد خوبی از سلامت و وضعیت محصول اطمینان دهد.

ما در وب سایت الواترا تلاش کردیم جزئیات دقیق محصولاتی که می فروشیم از جمله قمقمه ها را در صفحه محصول درج کنید. این کار باعث می شود تا شما با دقت کاملی نسبت به خرید اقدام کرده و از جزئیات و ویژگی های محصول آگاه شوید.

آشنایی با مشخصات یک قمقمه ورزشی برند خوب

نکات ایمنی و نحوه استفاده از قمقمه ورزشی برند چیست؟

برای آنکه بتوانید استفاده بهینه ای از قمقمه ورزشی برند داشته باشید، چند نکته مهم در زمان به کاربردن این وسایل را بیان می کنیم که به شرح زیر می باشند:

نکات مهم در استفاده از قمقمه

  1. قبل از استفاده، قمقمه را با آب داغ و صابون شستشو دهید و خشک کنید.
  2. قمقمه را پر نکنید. این کار منجر می شود تا قمقمه سنگین شده و سرعت حرکت شما کاهش یابد.
  3. از مایعات داغ همانند چای و قهوه در قمقمه ورزشی برند استفاده نکنید. زیرا ممکن است باعث تغییراتی از جمله رنگ و بوی قمقمه شده و در برخی موارد به اجزای داخلی نیز آسیب بزند.
  4. قمقمه را به دور از دسترس کودکان نگه دارید. چراکه این مواد می توانند به آسانی باعث انسداد مجرای تنفسی کودکان یا خفگی آنها بشوند.
  5. قمقمه را در مواقعی که به طور مداوم استفاده نمی شود، خالی کنید. این کار می تواند از تجمع آلودگی یا مصرف ناخواسته محتوای مانده داخل آن جلوگیری کند.
  6. جهت پیشگیری از شکستگی، قمقمه را به نحوی نگه دارید که از ارتفاع بالا به سطح فلزی و سخت فرو نیفتد.
  7. همیشه قمقمه را با خود حمل کنید.
  8. در صورتی که قمقمه خود را با دیگران به اشتراک می گذارید، لازم است قبل از استفاده آن را بشویید.
  9. در صورتی که قمقمه شما دارای بوی نامطبوع می باشد، قبل از استفاده آن را با محلول شستشوی خاص قمقمه ها تمیز کنید.
  10. در صورتی که قمقمه شما برای مدت طولانی استفاده نشده است، قبل از کاربرد مجدد آن را با آب به طور کامل شسته، تمیز و خشک کنید.

 

 

تصویر قمقمه ورزشی برند

نکات مهم در شیوه استفاده از قمقمه ورزشی برند

پرسش های متداول کاربران

برخی از پرسش های متداولی که ممکن است شما کاربران راجع به معرفی و خرید قمقمه ورزشی برند داشته باشید عبارتند از:

  • بهترین قمقمه ورزشی در بازار چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

در خرید انواع قمقمه ورزشی و شیکر بدنسازی می توان به چند پارامتر اشاره کرد که عبارتند از: داشتن یک ساختار محکم و یکپارچه، عدم نشتی و یا ضعیف بودن جنس و متریال قمقمه، ضد رطوبت بودن، امکان حمل و نقل آسان، طراحی جذاب و آب بندی.

  • آیا قمقمه ورزشی برند می تواند برای نگهداری مایعات گازدار استفاده شود؟

بله؛ برخی از قمقمه های ورزشی برند دارای این قابلیت هستند، با این حال انجام این کار توصیه نمی شود. چراکه ممکن است منجر به خرابی در قسمت های داخلی قمقمه بشود. پیش از انجام چنین کاری بهتر است حتما دستورالعمل های قمقمه را مطالعه کنید.

 

 

تصویر قمقمه ورزشی برند

پرسش های متداول

دیدگاهتان را بنویسید